<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d26794014\x26blogName\x3d.:Ya%C5%9Fam+K%C4%B1r%C4%B1nt%C4%B1lar%C4%B1:.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://8incirenk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://8incirenk.blogspot.com/\x26vt\x3d-4694261288081628349', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

SoSo / Yaşam Kırıntıları....

Düşük seviyeli kalp krizleri, Bir kaç damlalık beyin kanamaları....

Telif hakkı....

Bu siteyi kullanmaya başladığınız andan itibaren aşşağıda yazılan tüm hususları tamamen anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.

  • * ©2005 SoSo tarafından, tüm hakları saklıdır.

  • * Hiç bir yolla kopyalanamaz, çoğaltılamaz.

  • * 5846 sayılı FSEK ile korunur.

    Son On....

  • 365'te bir gün....

    Bir gün istiyorum....
    365'ten bir gün....
    Sadece bana....
    O gün ben varım yalnız....
    Kimse olmamalı....
    17 Ekim olmalı....
    Karanlıkta süzülmeliyim....
    Konacak dalım olmamalı....
    Ağlamalıyım....
    Damlalar göllerde buluşmalı....
    Bağırmalıyım....
    Uzayda yankılanıp geri dönmeli sesim....
    Her saniye bir yıldız kaymalı....
    Güneş hiç batmamalı....
    Aydınlık, sadece aydınlık....
    İsyanım bulmalı adresini....
    Alıp getirmeli sahibini....
    Bırakmalı....
    Sadece bana bırakmalı....
    Oda ağlar mı acaba...?
    Onun göz yaşları da göllerde buluşur mu...?
    Beni bulur mu bakışları...?
    Saçlarına kurbanım....
    Okşasaydım, koklasaydım bir defa....
    Bakışlarında kaybolsaydım....
    Varlığın bile yakar bedenimi....
    Sen olmalısın, birde ben....
    17 Ekim'de kimse olmamalı....
    Bizim olmalı o gün....
    Sen olmalısın....
    Duymalıyım sesini....
    Görmelisin göz yaşlarımı....
    Beni bulmalısın....
    Sen bulmalısın....
    365'te bir gün....

    Eklenti oluŞturmak isterseniz sol alt tarafı veya hemen alt tarafı tıklayın.
    Eklenti oluştur | . | Sayfa sonu