<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d26794014\x26blogName\x3d.:Ya%C5%9Fam+K%C4%B1r%C4%B1nt%C4%B1lar%C4%B1:.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://8incirenk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://8incirenk.blogspot.com/\x26vt\x3d-4694261288081628349', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

SoSo / Yaşam Kırıntıları....

Düşük seviyeli kalp krizleri, Bir kaç damlalık beyin kanamaları....

Telif hakkı....

Bu siteyi kullanmaya başladığınız andan itibaren aşşağıda yazılan tüm hususları tamamen anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.

  • * ©2005 SoSo tarafından, tüm hakları saklıdır.

  • * Hiç bir yolla kopyalanamaz, çoğaltılamaz.

  • * 5846 sayılı FSEK ile korunur.

    Son On....

  • Gözlerim kördü, gördü....

    Kalmışım aynanın başında bak....
    Ne düşünüyorsam bu kadar kendime bakarak...?
    Her zaman ki gibi asık bıraktım yüzümü aynada....
    Gözlerim her zamanki gibi arkada....
    Korkum varmış arkamdan, gibi....
    Sanki birisi gelip boğazıma sarılacakmış....
    Arkama bakıyorum ki koruyayım kendimi....
    Ama bunu düşünmekten aynanın karşısına neden geçtiğimi unutup kala kalıyorum orada....
    Etrafımdaki ufak bir hareket ayıktırıyor beni aynaya.... Neden orada olduğumu düşünüp, bulup, uygulayıp ayrılıyorum oradan....
    Sonra düşünüyorum arkamdan gelecek olanı....
    Neden korkuyordum ben...?
    Bana ne yapabilirlerdi yada ne yapmak isteyebilirlerdi...? Ben mafya babası mıyım arkamı kollayayım...?
    Arkamdan düşman gelmez öyleyse....
    Peki ne...?
    Ne ulan beni bu kadar korkutan şey...?
    Düşük seviyeli kalp krizi yaşamak üzereyim....
    Bulmalıyım bu korkunun kaynağını....
    Bulmalıyım ki üstesinden gelmeliyim....
    ....
    ....
    ....
    O da ne...?
    Arkamda bir an birisi var sandım....
    Yuh yani muhabbete bak yaşadığıma bak....
    Neden ince bir ürperti sardı beni...?
    Neden tüylerim diken diken...?
    Etrafımda neden bir yel esintisi var...?
    O parlayarak dönen şey ne...?
    Sen neden siyah pelerin giydin...?
    Elindeki sopa mı...?
    Yok yok baltaya benziyor...?
    Tamam tamam tırpan o...?
    Hasat zamanı değil ki ne işin var onunla...?
    Dur dur onu boğazıma dayayıp dayayıp çekme....
    O kadarda yukarı da kaldırma indirirken bir yerimizi kesersin....
    ....
    Neden tüylerim indi...?
    Diken diken olmasını istiyorum....
    Neden başım aşağıya eğilmiş...?
    Hafif esinti iyi gelmişti....
    Neden durdun...?
    Estirsene....
    Neden bağrım yanıyor...?
    Kafamı kaldırayım yüzüme essin....
    ....
    Ananı sikim....
    Azrailsin sen....
    ....
    ....
    ....
    Ölüm arkadan mı gelir ki...?
    Doğru tarafı kollamayı nereden bildim...?
    ....
    Ben neden bunları yaşadım...?
    ....
    ....
    Kim var arkamda...?
    Benmişim....
    İyide neden aynaya sırtımı dönmüşüm....
    Ne zamandır buradayım...?
    İyide bu sorular ne zaman bitecek...?
    ...?
    ..?
    .?
    ?


    Eklenti oluŞturmak isterseniz sol alt tarafı veya hemen alt tarafı tıklayın.
    Eklenti oluştur | . | Sayfa sonu