<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d26794014\x26blogName\x3d.:Ya%C5%9Fam+K%C4%B1r%C4%B1nt%C4%B1lar%C4%B1:.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://8incirenk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://8incirenk.blogspot.com/\x26vt\x3d-4694261288081628349', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

SoSo / Yaşam Kırıntıları....

Düşük seviyeli kalp krizleri, Bir kaç damlalık beyin kanamaları....

Telif hakkı....

Bu siteyi kullanmaya başladığınız andan itibaren aşşağıda yazılan tüm hususları tamamen anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.

  • * ©2005 SoSo tarafından, tüm hakları saklıdır.

  • * Hiç bir yolla kopyalanamaz, çoğaltılamaz.

  • * 5846 sayılı FSEK ile korunur.

    Son On....

  • Sis çöktü şehre sisss....

    Soğuk ve karamsarlık sardı yine kara bölgemizin kara şehrinde bedenimi....
    Çıkamıyorum içinde bulunduğum kötülüklerden....
    İçimi açan güneşte söndü artık....
    Pek görünmeyecek bir süre....
    Erkenden çöken karartı korkutur oldu hayallerimi....
    Bedenimi erken saatlerde kapalı alanlara atma isteği duyuyorum....
    Korkuyorum artık bana ait bu şehirden....
    Saklıyorum düşlerimi, düşüncelerimi ondan....
    Ona şarkılar söyleyerek gezdiğim sokaklarında artık tedirginlikle sinmiş yürüyorum....
    Ne olacak diyorum kendi kendime...?
    Bazen de şehrime haykırıyorum....
    Nereye gidiyorsun diye...?
    Cevap gelmiyor....
    Beni umursamadan, arkasına bile bakmadan devam ediyor yoluna....
    Ve elbetteki benide sürüklüyor karanlığına....

    Tırnaklarım sökülüyor, takılan asvalt çıkıntılarında....
    Kan oluyor ellerim, ayaklarım, ayakta karşıladıklarım....
    Kabullenmiş gibi görünmeye başlıyorum karanlığı....
    Çıkış arıyorum....

    Aydınlığı bulamıyorum....
    *
    Telefonum çaldı....

    Açtım....
    Kapattım....
    Beynimde şimşekler çaktı....
    Arayan, aradığım ışıktı....
    Görevini tamamlamıştı telefonum....
    Açılmamak üzere kapattım....

    Balkona çıkıp şehri izledim....
    Karanlık günlerinin sonuncusunu....
    Yaşadıklarımı anlatarak küfür ettim....
    Bana yaşattıklarını anlatarak nefret ettim....
    Aydınlığı bulduğum için gülümsedim....
    Rest çektim karanlığına....
    *
    Şehrin karanlık hayatı son buluyordu bu gece....
    Belki üzülüyordu şehir ama geç kalınmış bir ölümdü bu....
    Işıklar içinde defnedilecek doğan güneşle....
    Işığa gömülecek....

    *
    Yarın beyaz bir gün olacak....



    Eklenti oluŞturmak isterseniz sol alt tarafı veya hemen alt tarafı tıklayın.
    Eklenti oluştur | . | Sayfa sonu
    • Blogger SoSo diyor ki:
      Salı, 14 Kasım, 2006  

      Yok canım ya ak bölgemize yazdan yaza gidebiliyorum, genelde kara bölgedeyim ancak içinde bulunduğum şartları ve ortamı aklaştırdım biraz.... sayfa üstü