<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d26794014\x26blogName\x3d.:Ya%C5%9Fam+K%C4%B1r%C4%B1nt%C4%B1lar%C4%B1:.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://8incirenk.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://8incirenk.blogspot.com/\x26vt\x3d-4694261288081628349', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

SoSo / Yaşam Kırıntıları....

Düşük seviyeli kalp krizleri, Bir kaç damlalık beyin kanamaları....

Telif hakkı....

Bu siteyi kullanmaya başladığınız andan itibaren aşşağıda yazılan tüm hususları tamamen anlamış ve kabul etmiş sayılırsınız.

  • * ©2005 SoSo tarafından, tüm hakları saklıdır.

  • * Hiç bir yolla kopyalanamaz, çoğaltılamaz.

  • * 5846 sayılı FSEK ile korunur.

    Son On....

  • Beraat....

    Neden kafamda ki sen beni bu saate kadar uyutmuyor...?
    Neden sürekli senin hakkında konuşuyorum içimde ki bilgeyle...?
    İlk aklıma gelen olamaz, bu olanların nedeni....
    Seninde ilk aklına gelen değil tabi ki....
    O zaman ne...?
    Kafamda neden bu kadar soru işareti var...?
    Benim sorunum ne...?
    Yada sorun ne...?
    Hep bu şekilde mi olur...?
    İnsan bilmediği, tanımadığı ama sürekli düşündüğü bir şeye neden bu kadar takılır...?
    Nesin sen...?
    Neden varsın hayatımda...?
    Hayatımda olmanın bir anlamı var mı...?
    Söyleyebilir misin...?
    Amaçsız eylem var mıdır...?
    Varsa eylem midir...?
    Yoksa amaç nedir...?
    Bulamaz oldum işaretli sorularımın cevaplarını....
    Hayata dair misin sende...?
    Hayat mısın sen...?
    Neden cevap bulamıyorum seninle alakadar sorularıma...?
    Her insan bir hayattır bunu bilirim....
    Her hayat kendi sorularına cevap veremez....
    Bir başka hayat, neden benim hayatıma gelip hakkında sorular oluşturmama neden olup üstüne üstelik birde cevap vermez...?
    Acaba benim hayatımda onun hayatına gidip hakkımda sorular oluşturmasına sebep olmuş mudur ve benim hayatım cevap vermiş midir...?
    ....
    Her soru'nun, sorun'un bir çözümü vardır değil mi...?
    Bunun olduğu gibi....
    ....
    Yoksa benim sorularım cevapsız mı...?
    Bunun olduğu gibi....


    Eklenti oluŞturmak isterseniz sol alt tarafı veya hemen alt tarafı tıklayın.
    Eklenti oluştur | . | Sayfa sonu